Megérkeztem, most már visszafordíthatatlanul kezdetét vette kb 8hónapos kalandom. Egy gyors délutánt töltöttem LA-ben ami alatt megnéztem a walk of Fame-t és a Magic castlet és láttam a Hollywood feliratot a távolban. 
De térjünk rá valami izgalmasabb témára: A Csajokra! Na jó csak vicceltem gondolom a hajó jobban érdekel mindenkit...   Néhány technikai adat kb 2500 vendég van a 290 m hosszú és 12 emelet magas kis ladikon. Ha jól tudom ez a második legnagyobb tengerjáró monstruma a cégnek. 
Izgalmasak az első napok. A kemény munka, edzés és városnézés közben borzasztóan izgalmas tréningek során veszek részt.  Anya most már értem miért rühelled a tréningeket... Emékszel amikor milánóban voltál és egymást kellett madárnevekkel illetni? Kb ilyen színvonalú itt is a trénin.  Mondjuk ami vicces, h  philippinol akik képezik a felszolgálók nagy részét nem igazán beszélnek semmilyen nyelven... főleg nem angolul. 
Jut eszembe még nincs saját kabinom csak átmeneti, valami csajok laknak ott eredetileg akik most egy hét szabira mentek. Ha minden jól megy akkor vasárnap kapom meg a végleges szobámat. Mondjuk az egészrogram megváltozott mert a cég most azt mondta,h mind a négyünket átfognak majd rakni másik hajóra, szóval kb 1 hónap múlva költözöm ismét! 
Néhány szó a kajáról: királyrák, polip pörkölt és mindenféle tengeri herkentyű helyett, grill csirkemell és köri van. Jobb napokon még meg is sütik a csirkemellet :D viccet félretéve nem borzasztó a kaja, de legalább nem is változatos. 
Vége az eligazításnak szóval most mennem kell, nemsokára jön a kövi bejegyzés! 

A bejegyzés trackback címe:

https://hoistthemagic.blog.hu/api/trackback/id/tr524820784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

apagabor 2012.10.06. 09:31:48

Pici Fiam!

Én csak véletlenül regisztráltam, egyébként még nem tudnék Rólad semmit.
A blog csak regisztrálás után nyitható!
Legalább is nekem. Ügyelj a helyesírásra. Szeretlek. Apa

kbp64 2012.10.08. 20:04:29

Szia Gaga !

Mi is regisztraltunk, megkérdeztem Ábelt mit üzen Neked, azt mondta menjél iskolába ! Örülök hogy jól érzed magad, biztos vagyok benne hogy nagyon érdekes lesz ez a munka és kaland. Itthon minden a szokásos kerekvagasban halad, mindjárt indul az esti fürdetés, etetés. A hétvégén a fiúk mondták hogy már Mexikóban vagy Cabo-ban, erről a nászutas Ben Stiller film jutott eszünkbe, azok is oda mentek. Hallass magadról ! Csók, Betti Péter és egy rakás gyerek.

NemethGabor 2012.10.10. 00:53:38

:D varázslTos minden. Tényleg olyan he
Yeken járok amiket eddig csak filmeken láttam. Nnagyon jó minden. Ábelnek üzenem, h kihelyezett oktatáson veszek most részt :) sokat gondolok rátok. Vigyázzatok magatokra!

keresztana/teso 2012.10.14. 13:11:01

Szia Kicsim,
Végre sikerült regisztrálnunk. Fiam itt mindenki mindent lát és olvas!!! Akkor visszafogom magamat és úrinő maradok illetve majd kódszavakkal beszélgetünk, amiről biztosan tudni fogod, hogy mit jelentenek!

Mi van ezzelel a csirkemellel? Nincs szardiniás szendvics?? Majd bepótoljuk.
Itt minden OK és nagyon irigykedem, hogy süt nálad a nap és meleg van.Ha jól,értem 4 hét mulva költözöl, ha nyerek a lotton már várlak is a hajón!!! Viccet félretéve biztos voltam benne ,hogy 1 nap múlva az egész hajó ismerni fog, így is lett! Ha bővül a csapat ajánld keresztanyádat mint salsa táncos!!! pusz Kincsem, imádlak vigyázz magadra!!!!! Keresztanyád

Gabesz!

Amikor csak tudsz, és van időd, írj részletesen arról, hogy mit csinálsz, milyenek az emberek, a helyek stb... mert borzasztó jó olvasgatni, így kicsit olyan érzés, mintha én is veled lehetnék, meg amúgy is még úgysem vagyok elég irigy :P
Tyű amúgy képzeld előző héten majdnem többször reflexből felhívtalak amikor mentem hazafele, aztán mindig rá kellett jönnöm, hogy nem vagy itt :(

millió pussz

NemethGabor 2012.10.14. 20:36:01

Reprt to the Headquater: A csirkemellet még pirítani kell, h jól átsüljön, de van elég olaj így úgy fest nem fog odaégni. Szardiniás szendvics nincs viszont van orosz kaviár meg amerikai hamburger. :)
Susanne: nagyon hiányzol. A táncosokat a tánc tudásunkkal simán verjük nem olyan jók, szóval ha kell meló gyere :D ha nem akkor is. I miss you moneypenny!!!
süti beállítások módosítása