NemethGabor 2012.10.11. 21:18

Cabo st lucas

Sziasztok!!! 

 
Ma tegnap voltam Cabo st Lucasban ismét. Most szerencsére több időm volt mint legutóbb mert nem kellett semmilyen tanfolyamon résztvennem így bebarangoltuk a kikötő és környékét, majd elmentünk egy strandra. Samu a strand olyan mint egy 50 cent videóklippben lennénk. Elképesztő, h milyen helyek vannak erre. Rettentő meleg van, de legalább már kezd egy kis színem, lenni és nem én vagyok a legfehérebb. Nem, nem égtem le és igen bekentem magam naptejjel. A túristák viszont  mint általában, ropogósra sültek pedig még a kapitány is mondta, h vigyázzanak a nappal.... 
A hajón egyre több magyar van ami jó mert végre lehet normálisan beszélni nem csak angolul. Megtaláltam a Mexikói  Ysudát :D ! Szóval elvagyok. 
 
Jött a carniváltól egy hr-es csoport és felmérték milyenek vagyunk, min kéne változtatniuk, h jobban érezzük magunkat itt. Emír meg én elmeséltük, h ez a hajó hatalmas és egy bűvész kevés és ha van kettő akkor a tudunk a nagy színházban showt csinálni. Mert az tény,h mi vagyunk a leginkább felismert személyek a hajón, mond a gyerekek és a felnőttek által egyaránt. Úgy tűnik,h hajlottak erre az ötletre szóval lehet, h mégis maradok :)
 
 
Most Puerta Vallartán vagyunk. Folyt köv! 

Ui :Képzeljétek voltam fodrásznál :D 16év után előszőr más vágta a hajam!!! Király lett. Ilyen modern stylos. Nagyon tetszik és a többieknek is.

A bejegyzés trackback címe:

https://hoistthemagic.blog.hu/api/trackback/id/tr724833732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Albert36 2012.10.12. 18:44:28

Szia Gáboros!
Hát ez nem semmi, ana neven nem tudtam bejelentkezni, mert már foglalt volt, így lettem Albert36.
Valószínű te nyertél, te vagy barnább...Az út remek volt, sokat csavarogtunk, nagyon szép helyeken jártunk és sok halat ettünk, én is, a tengerparton egy vendéglőben, ahol mi választottuk ki a halat és egy csónakban kialakított speciális tűzrakó helyen sütötték meg.
Most értünk haza pár órája, itt minden ok.
Minden alkalommal kiszállhatsz a hajóról, ha kiköt? Vannak programok, vagy Te/Ti egyedül barangoltok?
Milyen ruhában bűvészkedsz? Jó amiket vittél?
A többi kérdésemet majd később.
Nagyon puszillak Ana és Peti

pannaésmamici 2012.10.14. 10:54:56

Szia Gábor.!
Szerintem a név alapján kitalálhattad hogy kik is vagyunk mi. Ahogy látom nincs olyan rossz dolgod, azon kívül hogy nem ehetsz Mamicink főztjéből. Nem baj. Több marad nekünk. Már is őrülten hiányzol nekünk és nagyon nagyon nagyon puszillak. Ha máskor is mész LA-be tudod mi a dolgod.!;)1.000.000.000. puszi Panna és most átadom a szót drága Mamicinak.

Drága Babám! Tegnap látomásom volt a Tescoban mert az egyik kanyarban téged véltelek látni. Remélem jól vagy, egészséged rendben és legalább naponta háromszor tudsz étkezni. Kívánom, érezd magad nagyon jól, és néha arról is írj, hogy telnek napjaid a hajón. Nagyon hiányzol. Millió puszi és nagyon vigyázz magadra. Imádlak Mamici! <3
süti beállítások módosítása